Merhaba ptesi günü nstde 100lerde ve düzenli sancım çıktı serum verdiler sancılar azaldı bir hap yazıp ev gönderdi doktor. Yarın yine kontrolüm var 36+6 oluyorum yine sancı çıkarsa doğum ister mi? Açılmam yok şuan doğurmak da istemiyorum. 10 gün beklemek istiyorum. Sancılarımı hissetmiyorum. Sadece karnımda kasılma oluyor. 10 gün beklesem bebeğim zarar görür mü bu sancılardan bi bilgisi olan başına böyle bir şey gelen var mı?