Hanımlar gebeliğimin başındayım 9. Hafta , kilom 56 ama göbeğim vardı zaten. Birde kabızlık şişkinlik vs eklenince iyice daralıyorum kaç beden alıyorsunuz nerelerden alışveriş yapıyorsunuz şimdiden büyük beden mi almalıyım yoksa ay ay mı alışveriş yapmalıyım kendime yardımcı olabilir misiniz