123yenianneee Kızlar hemşireye verilecekler olarak ne koydunuz yani kıyafet olarak ben isimli müslin takım yaptırdım ama bi kaç kişi kan olur leke olur çıkmaz dedi ?
mavi123_ 123yenianneee altı çıtçıtlı ayaklı tulum, eldiven, bere, bez, uzun kollu atlet, battaniye. Ben güzel süslü hastane çıkışı almışım bak şimdi söylediniz mantıklı geldi ameliyathanede giydirilen kesin kirlenebilir 🤔
Pitircigin_annesi 123yenianneee ben isimli takımı odaöa gelimce giydirdim . Hemsireye verilecek takım gerekirse atabileceğin bir şey olsun z. Benimkinin yakaları hep kandı. O yüzden attım onu isimli takımı odafa giydirdim
Nihan87 Ben önce düz basit bir kıyafet verdim kirlenir eder diye, sonra isimliyi giydirdik daha iyi oldu
Gnl54 Devlet hastanesinde bebegi giydirmiyorlar carsafa sarip veriyorlar burda sizlerin ozel de mi doğum olacak
cheerfulmomy Gnl54 giydirip veriyorlar devlete doğum yapmıştım sadece onların sildiği ile tam temiz olmuyor bebek o yüzden koyu renkli kiyafet verin diyorlar
Sun10 Gnl54 giydirmezler mi hiç yahu böyle bişey yaşadınız mı gerçekten ?? Silip güzelce hemşire bütün kontrollerini yapıp giydirip veriyor tabi ki
Gnl54 Sun10 valla giydirmediler 2021 de ilk cocugumda giydirmediler 2. Cocugumda da 2024 de oldu onda da aynı şekil ameliyat carsafiya odaya getirip refakatçi giydiriyor ugrasmiyorlar yani
Sun10 Gnl54 ay çok ilginç 2023 te doğurdum kontrollerini yapıp doğumhanede gözümün önünde silip güzelce giydirdi bebek hemşiresi kucağıma verdi