Merhabalar , bugün 13-+5 haftalık hamileyken önlem amaçlı olarak serkalj dikişi atıldı . İlk gebeliğimde de atıldı 21. Haftada ve doğuma kadar sıkıntısız geçti ve doğum yaptım .
Bugün atılan serklajda şöyle bir şey hissediyorum, vajinamın dış kısmından içeri doğru bir yangı /alev/acı hissi. Yanıyorum . Sanki aşağı kısma acı biber sürdüm öyle yanıyorum . Bu durum normal mi bunu yaşayan var mı ? Doktoruma sordum normal dedi ama yani içerden yanıyorum adeta . Benzer şeyleri yaşayan varsa yardımcı olabilir misiniz