eed21 Evlat sahibi olmak muazzam bi duygu çektiğin acıların sıkıntıların hepsini kucağına aldığın an unutuyorsun. Ben de şu an ilk kızımı bırakıp nasıl doğuma gidicem telaşı var çünkü kızımla hamile olduğumdan beri yani 6 aydır çok farklı bir aşk yaşıyoruz resmen benden asla bir saniye ayrılmıyor hissediyor heralde 🙈