Miniminiminnos benimde aynı şekilde dünden beri 10 dakikada bir karnımda sertleşme oluyordu sertleşmeyle beraber ağrım da oluyordu bugün pelvik bölgemde de ağrı hissedince hastaneye gittim otururken kalkarken yürürken ağrı hissettim detaylıca ultrasondan bakıp nst ye aldı beni ve ufak tefek ağrı görüyorum sonucunda dedi yatış yapmak istedi ben eve gitmek istediğimi söyledim bence sende gidip görünmelisin ne olacağı belli olmuyor