diva01 43 yaşındayım ve şuan 37+5 haftalik olduk normal doğum istiyorum diger çocuklarım normal di varmı bu yaşlarda normal doğum yapan
serpilszk Merhaba bende 43 yaşındayım 34.haftalik olduk benim 3.doğumum olacak inşallah ama ben sezeryan istiyorum 2 doğumum normaldi ama zor olduğu için daha cesaretim yok normal yapmaya birde ben tüplerimi bağlatacağım onun içinde sezeryan istiyorum