Gulseeeeee Ay bende de var baya şişmişti ne yürüyordum ne oturabiliyordum bu ikinci gebeliğim ilkte olmuştu bunda da o et parçası baya şişti son haftam şuan baya araştırdım krem falan sürdüm olmadı en son birisinden duydum patates rendeleyip koy dedi üç gündür yapıyorum baya iyi geldi acımıyor ve yavaş yavaş ufalmaya başladı sende dene her gece ceviz büyüklüğünde patatesi rendeliyorum oraya koyuyorum üstüne de peçete çamaşırımı giyiyorum baya rahatlıyor suyu falan da akarsa birşey olmaz dene dua edersin bana 🥰❤️