Kızlar merhaba bugün kontrolüm vardı 23 haftalık gebeyim açıklık var hafif sancın var dedi doktor düşük riskin de olduğu için iğne ve vajinal Progestan veriyorum 10 gün yatıp dinleneceksin dedi modum çok düştü böyle bir şey beklemiyordum birkaç gündür işte de yoruldum ayakta kaldım ama böyle bir şey ilk kez duyunca kendimi kötü hissediyorum bana bu süreci yaşayan güzel anneler yazar mısınız iğne ve ilacı kullananlar destek olur musunuz teşekkürler 🙏🏻 😔