pnr54e Genoks firması geçen hafta cuma günü eve gelip kanımı aldı bir haftada sonuç çıkar dendi yalnız bana daha dün mesaj geldi çalışmaya başlanıldı numune diye o mesaj geldikten sonra kaç gün sonra sonuç çıktı yaptıranlar yardımcı olabilir mi
doimom pnr54e bende genoksa yaptırmıştım salı günü kan alınmıştı, çarşamba günü çalışılmaya başlamıştır diye mesaj geldi, cumartesi sabahtan sonuçlar çıktı diye mesaj gelmişt.
katlav pnr54e merhaba çarşamba günü kan alındı perşembe mesaj geldi. Cumartesi günü de mail olarak sonuçlar geldi. 😊
ghostty pnr54e benim geçen hafta çarşamba kan alındı. Perşembe sabah çalışmaya başlanıldı, pazartesi öğleden sonra da sonuç geldi. Haftasonu girdiği için geç başlamış olabilirler. Cumaya kadar öğrenirsiniz🤗
Afranurdur pnr54e ben de cuma kan verdim bana hiç mesaj falan gelmedi dün aradım pazartesi günü bize ulaştı çalışılıyor dediler
katlav pnr54e evet netti aynı gün doktorunuza da sonuç gidiyor zaten arayıp doktorunuzdan da bilgi alabilrsiniz
pnr54e Afranurdur bugün temsilcimizi aradık kan alan kişiyi yarın kesin cıkıcak dedi ama bakalım bekliyoruz
pnr54e Hemsirees55 geçen hafta cuma günü vermiştim Salı günü çalışılmaya başlandı diye mesaj geldi yarında çıkacağını söyledi temsilci bekliyoruz bakalım