Kızlar kaburgalarım fena yaa gülünce bile ağrıyor oturamıyorum uzanınca da ağrıyor kızəma hamileyken bu kadar değil bi kaç gün olmuşdur belkide o kadar ki hatırlamıyorum bile ama ilk oğlumda vardı bi süre ağrıdığını hatırlıyorum ama bu çok fena yaa birde sezeryan yerim ağrımaya başladı sizde de ağrıyomu sezeryen yeri ?