yagmur1999 Kilo alımınız gayet iyi, bilip bilmeden yapılan yorumlar sizi strese sokar tabii. Gebelik bir hastalık değil, çok yememize gerek yok. Hele de 20.haftaya kadar. Bu saatten sonra bebek daha hızlı büyüyecek. Asıl kiloyu buradan sonra alıyorsunuz. Fazla kilo almak iyi bir şey değil. Siz kafanıza takmayın onları