“Kızlar merhaba ben çok zorlu bir süreçten geçtim 4 ay kanama yaşadım yüksek düşük ihtimalim vardı 4 ayın sonunda yoğun mide bulantısı ve enfeksiyon yaşadım defalarca hastanede yattım 13 adet farklı ilaç kullandım sadece enfeksiyonuma 35 haftaya kadar zar zor geldik hamilelik sürecimden hiç bişey anlıyamadım hep hastanede geçti ömrüm doğru düzgün fotoğrafım bile yok 36 ya basınca enfeksiyon problemim böbreklerimr zarar vericek boyuta geldi ve ben sabah akşam ıv yoldan tedavi görmeye başladım 36+2 de suyum geldi bekleyebiliriz dediler dün 36+4 tekrar suyum geldi bu dün sabah sezeryana alındım çok korkarak girdim doğuma bana bişey olması aklıma bile gelmedi ya evladıma birşey olursa korkusu vardı pozitif bir doğum yaşadım bebeğim için kontrolleri yapıp getiricez dediler sonradan bebek nefes alırken tıkanıyor 1 -2 saat yoğum bakımda kalacak dediler en son eşimi çağırmışlar bebeğin kan gazında oksijen düşüklüğü nefes alırken zorlanma beslenirken morardığını söylemişler oksijen desteği almaya başladı en az 5 en fazla 1 hafta yatar dediler kucağıma alamadan götürdüler bir kez kokusunu çekemedim acaba diyorum çok zorluk çektim bunlara bilmeden istemeden isyan ettimde bununlamı sınanıyorum hep kendimi suçluyorum iyi bir anne değilim ben yoksa bebeğim bunları yaşamazdı belki enfeksiyondan oldu yada ne biliyim beni anlarsınız ilaçları kullandım diye oldu keşke hastaneye gelmeseydim suyum gelince yatsaydım diyorum bu benim ilk bebeğim benim hamile kalma ihtimalim çok düşüktü allahım bana bir mucize verdi ben anne olmayı beceremedim evladını emziremeyen annemi olur ben evladımı emziremiyorum canıma kıymak istiyorum ya ona bişey olursa düşüncesi aklımdan çıkmıyo başına gelen varmı nolursunuz bana bir çıkış yolu gösterin ben bu acıya dayanamıyorum”
DEMİŞTİM 23 MAYISTA ŞİMDİ 26 KASIMDAYIZ BEBEĞİM 6 AYLIK EK GIDAYA GEÇTİ HER GÜNÜMÜZ DOLU DOLU GEÇİYOR . ÜSTEKİ ŞEYİ YAZDIĞIMDA DOĞUM YAPALI 4 SAAT OLMUŞTU VE HASTANENİN TUVALETİNDE AĞLIYORDUM BURDAKİ MUHTEŞEM ANNELER GEÇİCEĞİNİ HATTA AYNI ŞEYLERİ ONLARINDA YAŞADIĞINI YAZMIŞLARFDI İYİKİ VARSINIZ ALLAH HEPİNİZDEN RAZI OLSUN SİZİ ÇOK SEVİYORUM 🫶🏻🫶🏻