ezgicomertt Fuffhjffj 3916 ile geçen hafta öğrendim adetim 3 gün geciktiği için. Geçen hafta 5 haftalıktı
esrayce Fuffhjffj çok yeni öğrendim 5.7.6 ile öğrendim pazartesi randevum var Allah nasip ederse gicecez adetim geçti 20 Kasım’da olacaktım olmadı hafta sonunuda geçirdim pazartesi kan verdim beta HCG düşük ile öğrendim adetim le hesaplarsan 5 gün sonra kan verdim şimdi tekrar bidwha vermedim üstüne kan geldi kahverengi leklimd3 y3rl3şme kanaması oldugu için 2 gün böyle ara ara damla damla pempe renginde kan g3ldi şimdide binsorun yok pazartesi sonucu öğrenecem Allah nasip ederse
Alyadnz33 Fuffhjffj bugün test yaptık 6 haftalık Beta bakıldı ama 2 hafta sonra gel dedi söylemedi kalp atışı duyulmadı henüz sizinki kaç haftalık ne zaman duydunuz kalp atışı nı
agilkaya agilkaya adetim yarın (27kasım) Ben 23 kasımda 4 gün varken 16,3 ile öğrendim 25 kasımda 2 gün kala 74,0 çıktı Yatın tekrar kan vericem kese ve kalp atışı duyulana kadar ümitlenmiyorum ama
agilkaya Belirtimde 10 gündür süren göğüs ağrım vardı dokunamıyordum bugün neredeyse geçti gibi bu beni düşündürüyor. 2 gün boyuncada adet sancısı gibi gaz sıkışması gibi kasık ağrısı yaşadım sürekli ama bugün oda ara ara oluyor oda azaldı
Fuffhjffj agilkaya bendede vardı göğüs ağrısı şimdi azalmış birde adet olucam gibi kaşıklarım ağrıyor afedersininz beyaz akıntım var sizdede oluyormu
ezgicomertt Fuffhjffj teşekkür ediyorum💐 evet ilk kese göründü bebek oluşmamıştı sonradan oluştu o da👶🏻
agilkaya Fuffhjffj aynıları birebir bende de var. Göğsümde geri ağrımaya başladı sanırım gidip gelmesi ağrının normalmiş vücut kendini bu yükselen hormonlara alıştırıyormuş. Bugün öğlen 2 de tekrar kan vericem. Kadık ağrımda gelip yoklayıp geçiyo aynı adet sancısı gibi 🥰🥰 sizin değeriniz ve adet tarihiniz neydi
Fuffhjffj agilkaya bat 21 Ekim dün kan verdim betamda 124 çıktı bugün altı günü gecikiyor biraz az çıktı betam hayırlısı olsun
agilkaya Fuffhjffj betanın azlığına bakma canım artışı önemli. Benimde regle 4 gün kala 16,3 2 gün kala 74,0 çıktı. Bugün regl günüm bakalım bugün kaç çıkacak 🙏🏻🌸
Fuffhjffj agilkaya sonucunuz paylaşın bizimle benim doktorum hiç iki günde kan verme dedi 10 gün sonra gel bakalim
agilkaya Fuffhjffj tamam canım haber ederim. Ben henüz doktoruma görünmedim değerim düşük diye hemende randevu bulamadım. 8 aralığa randevu bulabildim. Güzel artsında önemli değil kan vermek. Doktor belki sorar artış takibine bakmak ister diye birazda yaptırıyorum
esrayce esrayce sabah bulantım oldu kasıkta Afif kramp var belim çok ağrıyor nasipte neyse o olsun yani şuan varmı yokmu üstüne kondurmak istemiyorum bidahada sağlık ocagında kan vermedim dedim aradan 1 hafta geçsin istedim yani rahatım nasipde varsa olur Allah büyük
esrayce Fuffhjffj hayır 20 Kasım’da adet günümdü olmadı aradan 5 gün geçti sonra kan verdim kanda yüksek çıktı yerleşme kanaması oldugu nu öğrendim 48 saat içide geçti kendiliğinden