GULLMOMMY 4567788 ben daha gün almadım ya 18 inde 38 haftalik oluyor ya o zman olur yada 24 falan bebis te 33 de gitmiştim 2 700 dü geceleri oluyor ağrım birde kaburga ma ağrı oluyor oturup kalktikça nst de uyuyordu bebis sancim cikmadi
Zeysareannesi 4567788 ben şu anda 33+1 im. Doktorum bebeğin bir hafta önde olduğunu söyledi. Gün alınacağı zaman son adet tarihi mi yoksa ultrason ölçümlerindeki günler mi dikkate alınıyor acaba bilginiz var mı?
mavi123_ 4567788 toplanma kasılmalar artmış yanı sıra sancıda oluyor tabiki o çok korkutuyor. Geceleri uyumakta çok zorlanıyorum sürekli sağa sola dön her seferinde uykudan uyanma. Bu sefer gittiğimde net tarih verecekmiş tahmini olarak 25 30 Aralık dedi. Ben aslında 33+4 deyim ama bir hafta önde bebek ve 34+4 diyor dr. 32 de gittiğimde 2440 grm dı
ikiprensannesii_ 4567788 34+5bende 22 Aralık’ta sezeryan günümüz hayırlısıyla zor geçiyor artık gece kaburgalarım ağrıyor artık
HaticeArCi Zeysareannesi haftamız aynı canım benimde 1 hafta önde görünüyor yarın kontrolüm var bunu bi soracağım dr a
GizemY95 Zeysareannesi ya ben 32.haftada çalışamaz raporu için sordum bunu benimde 1 hafta önden gidiyor. Ama hayır son adet tarihini baz alicaz dedi. Doğum içinde son adet tarihini baz aliyolar diye anlıyorum bende bunu çünkü tahmini doğum tarihi giricek rapora
mavi123_ Zeysareannesi benim doktorum sanırım ultrason ölçülerini baz alıyor çün ocağa kadar bekletemezmiyiz diye sorduğumda hayır bir hafta önde erkende alabiliriz dedi ve adet tarihime göre 11 Ocak gösteriyor uygulama ama Dr 25 30 Aralık dedi
Sinem21 Bende 34+1 im. Son 1 haftadır çok iyi hissetmiyorum ya sürekli karnım sert kasık bel ağrısı oluyor. Vajinal varisim var ağrım oluyor hayat çok zorlu 😂
HaticeArCi mavi123_ of of. Yatamama olayı çok zor her yarım saate 1 uyandım bugün neredeyse. Ben ikimizinde sağlıklı olduğu ilk fırsatta doğurmak istiyorum. 🥹
demetov Pelvik ağrısı var yürüyüş ve pilates topunda hareketler yapıyorum. Normal doğum isteidğim için beklemedeyim. Bebeğin kıyafetlerini yıkayıp ütüledim haftaya çantamı hazırlayacağım huhuu
HaticeArCi demetov bende aynı alt ağrıları çok arttı yatirmiyor kaldırmıyor oturmak bile çok zor. yürüyüşlere başladım da henüz pilates ve egzersizlere başlamadım. Siz Kaçıncı haftanizdasıniz. Hurma ve ananas yeniyormus birde.
karperisi Kasık ağrısı bel ağrısı sırt ağrısı mide yanmasıııı günler geçmiyor sanki. Gün vermedi 38+ larda aşırı zor dedi 9 unda kontrol o zaman vericekmiş. Birde oğlum var 28 aylık çok zorlanıyorum son zamanlarda sinirli gergin biri oldum
Ysf78 4567788 33+4 olduk, 2 gün sonra randevum var, bakalım kilosu ve boyunu bilmiyorum, en son 31 haftalıkkrn 1600 demişti doktor haftasıyla uyumlu denişti