naz4646 bende 30+5 oldum aynı durum bende de var Malesef.
Doktorum normal dedi bebek büyüdükçe baskı artacak dedi. Ebe bir kadın da marul,bulgur,mercimek,tarhana tüketme gaz yapar dedi 😦 Sade soda içiyordum yemeklerden sonra iyi geliyordu ve yürüyüş !!
Doktorum gaviscon verdi miğden yansa da yanmasa da yemekten sonra iç dedi rahatlatır dedi sanki şimdi daha iyi yiyorum.