24 kasımda kontrole gittim 9 haftalık olmam gerekirken bebek 6+3 göründü ve kalp atışı alınmadı doktor durmuş olabilir ihtimali üzerinde durdu ve beta istedi iki gün arayla kontrol yapalım dedi 24 kasımda 38.336 çıktı, 26 kasımda 38.843 çıktı cuma günü tekrar ultrasona çağırdı. Betaya göre bir sorun yok dedi.Bugun de 1 2 damla lekelenmem oldu progestanı başka bir doktor kesmişti bu doktorum devam etmemi söyledi. Merak ettiğim kalbi dursa gelişimi dursa beta düşüşe geçer miydi hemen kafamız gerçekten çok karıştı.