asyahum Selam arkadaşlar 2.hamileliğim. İlki erkek bu bebişimde erkek olacak. Nasipse ocak sonu şubat başı doğum gözüküyor inşallah vaktinde gelirse 🫶🏻 alışveriş ne yapmalıyım sizce? İlki yaz ayında doğdu ona göre yapmıştım kış için bir bilgim yok