Merhabalar herkese salı gecesi ani sancım ve suyum gelmesiyle planlı olan sezeyan doğumum 3 gün önceden gerçekleşti. Çok şükür oğlumu kucagıma aldım. 2. Sezeyanım herşey gayet güzel geçti çabuk bir şekilde ayağa kalktım dikiş yerimde ciddi ağrılarım yok. Gazımı sürekli çıkartıyorum fakat bitmiyor büyük tuvaletimede çıktım sürekli bir gaz var ve karnımın içi çok acıyor. Sizlerin nasıldı normal mi boyle olması