Kızlar, 17 Kasım’da ara kanamam oldu 2.5 gün sürdü ciddiye almadım gebelik beklentisi vs yoktu ama nolduysa ondan sonra başladı… ilk önce kasıklarımda batmalar başladı yine ciddiye almadım ama kasık batmaları gün içinde sürekli kendini hatırlatıyor sonra ertesi gün göğsüme acayip bi sızı geldi hassaslastı ertesi gün yok oldu o sadece birkaç kere daha sızı geldi ama hassaslık yoktu sonraki sabah da midem çok bulandı kusacsk gibi oldum ama uyumaya devam ettim sonra bir daha tekrarlamadı mide bulantısı yaşadığım gün haşlanmış yumurta yapmıştım kokusu rahatsız ettiği için yiyemedim falan şüphelendim hep bunlardan bugun de yürüyüş yapayım dedim kasıklarımın ağrısı arttı oturdum dinlendim bi yerde bugün akşam da bacaklarimin üst kısmı ağrıyor ama kas ağrısı değil sizi gibi böyle.. gebelik testi yapmadım henüz adetlerim düzensiz olduğu için beklenen adet tarihim yok maalesef ama ara kanamanın üstünden yarın 10 gün geçmiş olacak yarın yapsam mı diye düşünüyorum.. psikolojik olsa bu kadar uzun ve spesifik olur muydu? bir de gebelik beklentim de yoktu hiç stres yapmıyordum bunun psikolojisi olur mu acaba