adadenizi Bugün 6+0 ım beta hcg 13875 çıktı yarın kalp atışı duyulur mu acaba. 12-14-16-17-20-26 Kasım da beta sırayla 58-181-397-674-2465-13875 çıkmıştı
krmnbusra60 adadenizi beta olarak bilmiyorum ama bugün duydum kalp atışını 7+3üm , normalde 6+2de gittim duyamamıştım.
adadenizi krmnbusra60 yarın 6+1 olacağım Dr kontrolüm var henüz keseside hiç görmedik umarım yarın hepsini bir görürüm
Kubragocer adadenizi benimde pazartesi betam 4181 çıktı ve 6mm kesem gözüktü haftaya çarşamba kontrolüm var bende kalp atışı duyamasamda bebeği görebilir miyim acaba
Kubragocer krmnbusra60 ay canım bende pazartesi 6mm kese gözüktu haftya Çarşamba kontrol var bebeği görebilir miyim