ikievladaemanetci_ Kızlar Antep şehir hastanesinde doğum yapan var mı iyi veya kötü tecrübelerinizi yazar mısınız 5 Aralık sezeryan olucam inşallah 2. Gebeliğim
Hartkc ikievladaemanetci_ ikievladaemanetci_ merhaba nasıl geçti doğumunuz memnun kaldımız mı şehir hastanesinden biraz süreci anlatır mısınız
Ysmntprk50 @ikievladaemanetci_ cnm bebişin hayırlı olsun öncelikle oldun mu acaba süreç nasıldı bende 35 haftalığım ilk çocuk süreç nasıldı memnun kaldın mı korkuyorum ya cevap yazarsan çok memnun olurum 🌸