Merhaba. Ben gidiyorum. Yalovaya birkaç ay önce taşındım. Hamile olduğumu öğrendim. Şansıma ilk ona muayene oldum. Kendisi çok güler yüzlü donanımlı bilgili ve ilgili bi doktor. Bikac ay önce uzmanlardaydı yeni geçti atakente. Çoğu hamileler uzmanlar gibi berbat bir hastaneye sırf filiz Hnm için katlanıyorlarmış. Bunu duyunca çok sevindim 😊