6 haftalık hamileyim dayanilmayacak derecede değil ama yine de fazlaca belim ağrıyor bugün çok ayakta kaldım o yüzden olabilir mi karnım kasıklarım ve belimde çok ağrı
Herşeyi kafama takıyorum internette araştırınca da insanı korkutmaktan başka bişey yazmiyolqr size sormak istedim ilk gebeligimde böyle olmamıştı ilk haftalarda normalmi her hangi lekelenme falan yok