rumeyyurmom rica ederim ben 108 ile hamile kaldım. Ama şunu diyim evime bir gün olsun margarin bulyon vs katmadım paketli gıdalar katmadım. Ve tüm vitaminlerimi ölçtürdüm dahiliyeden gerekli takviyeleri kullandım emin olun önemli olan aldığın besinin kalitesi. Hiç canınızı sıkmayın kilo varsa bile siz sağlıklı beslenirseniz her şey yoluna girer. Ama imkanınız varsa bi diyetisyenle dr çalışın. Hayırlısıyla olacak.