MadameTussauds yok kuzum benim şimdilik kiloda falan bir sıkıntısı çıkmadı ama 30 haftadan sonra gelişim geriliği olur erken olur dedi yani bunlarıda ben sırarak öğrendim direk fetal önerdi ve çok ısrarcı oldu birilerini arayıp fiyat falan aldı bende düşünmek istiyorum dedim klinikten çıktım kendi doktorum fetallik bir buldu tok evet düşük doğum ağırlığı olabilir oda 2.500 3.000 kilo arası olur dedi içimi ferahlattı