Merhaba ilk hamileliğimde bebeğimin karın çevresi geriden geliyordu 3 hafta kadar ama 38 haftalıkken ölçümler 35 haftalık çıktı takibe aldılar eğer gelişmeye devam etmezse doğuma alırız demişlerdi ve aldılarda doktorun herhangi bir bilgi vermedi mi ne yapacağına dair