babygirl02
Bebeğinizin hareketleri hep mi azdı yoksa sadece 1 gün mü öyle oldu? Benim kızımın hareketleri hep azdı, ama alışamıyorum sürekli neden hareket etmedi modundayım. Bazen çok iyi hissettiriyor kendini bazende çok ufak ufak hareketleri belli belirsiz yani. Bende 29+0 ım bugün ama heissetmeye başladığımdan beri böyle o yüzden aklım hep onda ya bir şey olursa diye 😔