Rabiasn38 Kızlar 35 haftalık hamileyim ve grip oldum .öksürüyorum. öksürmekten karnım ağrıdı.doktoruma gidemedim. Önerebileceğiniz hamilelikte bebek için bildiğiniz kullandığınız öksürük şurubu var mı?
gebeyimgebesin Rabiasn38 bence öksürük şurubu kullanma canım baş socak zencefil falan hiç boğazını rahatlat. Öksürük şurubu çok faydalı bişe değil gebe olmayanlarda bile
myangelson Rabiasn38 bana öksürük şurubu verildi hamileyken ama perinatoloji doktorum pek önermiyoruz doğal yollarla geçirmeye çalış zencefil falan tüket demişti
Papatya05_ Rabiasn38 bi tatlı kaşığı tereyağ bi tatlı kaşığı keçi boynuzu pekmezi karıştır iç iyi gelmişti bana tereyağ ertip birleştir