kizmazzz 16 kasımdan beri 2 gün arayla kan veriyorum 124-191-245-296-600-1140 olarak devam etti son 4 gündür artıyor böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba Artması beni çok sevindiriyor doktorda güzel dedi 🫠
aysgl330633 kizmazzz beta beni biraz tedirgin etti fırlayış yok ama mesela 600den en az 1200 olmalıydı
agilkaya kizmazzz doktora gidince bizimle de paylaş canım umarım her şey yolunda ve sağlıklı bir bebişin olur 🥰
esraezerr kizmazzz evet geç döllenmede de ilk başta düzensiz artıyor aslında beta 1000 üzerinde genelde kese görünür ama daha bebek görmek iiin erken olabilir hayırla sağlıkla gelsin minik
kizmazzz esraezerr büyük ihtimalle yarından sonra gittiğimde doktor tekrar keseye bakacak kaç gündür göremiyorduk dış gebelik kimyasal gebelik falan dediler Allaha şükür şimdilik iyi artıyor Allah razı olsun sizden de ❤️
kizmazzz aysgl330633 doktor % 60 üzeri artmasına da yeterli diyor bakalım yarından sonra nasıl ilerleyecek 🥲
yigitalparslan Kizlar benim beta her zaman 0.01 cikardi son iki ay içerisinde 4 defa kan verdim ameliyat olma ihtimali vs sebebi ile hep 0.01 cikti. Reglim 4 gun gecikti bugun kan verdim.0.05 cikti. Pozitif olmasi icin 5 üstü olmasi lazim ama yine de umutlanmalimiyim bilemedim.
agilkaya Kızlar bugünde kan verdim sonucum çıktı. 2 şer gün arayla 23 kasım 16,3 25 kasım 74,0 27 kasım 208,8 çıkmış 🥹🥹 (Bugün) Nasıl sizcee ??