urs61 Nasılsınız kızlarr, nasıl gidiyor hamilelik ❤️ Yavaş yavaş doğuma yaklaşıyoruzz.. Hazırlıklar nasıl gidiyor, başladınız mı bişeyler almaya, listeler hazır mııı ☺️☺️
seher_3590 urs61 merhaba bizde 20+2 🥰 benim kızımdan kalan büyük parçalar var beşik Puset bebek arabası vs. Sadece ufak tefek şeyleri almaya basliycam önümüzde ki ay insallah 😊🥰
cglctl urs61 20+1 den selam henüz birşey almadım yarın detaylı ultrasona gireceğim alışverişimi kayınvalidem yapacak o ne zaman derse o zaman başlayacağız ☺️
Rose_07 urs61 Bizde 20+1 olduk. Ben yenidoğan 3 ay 6 ay 9 ay hepsinden az az aldım. Bir önceki doğumum erken olduğu için ve ilerli aylar ağırlaştığım için bu sefer hastane çantamı hazırlayıp koyacağım, kıyafetleri de alıp tamamlayacağım. Kasım indirimleri baya işime yaradı doğrusu. Herkese sağlıklı kavuşmalar inşallah 🙏🏻
urs61 seher_3590 benimde aynı oğlumdan kalan beşik bebek arabası vs. var.. Kıyafet alıyorum sadece ☺️☺️ Oğlumdan sonra kızıma alışveriş yapmak heyecanlandırdı ☺️
cglctl urs61 evet kimisi öyle saolsun yapıyor eltimin ilk çocugunada yapmıştı a’dan z’ye herşeyini almıştı nelerden kaç tane almak gerek ilk bebek benimki tecrübesizim
urs61 cglctl Maşallah diyelim ozaman İlk çocuğumda edindiğim tecrübeme göre 2 hastane çıkışı 3-4 tane 0-1 ay yeter 1-3 ay zıbın, tulum ve ya takım 10 tane alsan yeter bence 3-6 ay çok fazla almamak gerekiyor çünkü çocuklar atağa geçiyor o dönem ve 6-9 ay daha çok kullanılıyor Biz biraz şanslıyız çünkü tam toparlanma zamanı yaz ayına geliyor ayaklı felan almaya gerek kalmıyor Kıyafet konusunda ilk esnada bukadar alsan yeter sonrasında istediğin beğendiğin şeyler olacaktır mutlaka zamanla alırsın İlkten çok fazla alınca sonra hepsini giydiremiyorsun yazık oluyor Tabi ilk çocuğun sonuçta istersen 1-3 ay biraz daha fazla alabilirsin ☺️☺️☺️
cglctl urs61 teşekkür ederim 🙏 neyseki 3-6 ay yaz ayına denk geliyor ve Adana’da yaşıyorum malum sıcağını biliyorsunuzdur herhalde sadece zıbınla dolaşır çocuğum 😅
FatmaZehra06 @urs61 20+1 olduk bizde ilk gebeliğim Kasım ındırmlerınden bebek arabası park yatak aldım 3-5 takım aldım sadece artık yavaş yavaş başlamam gerekıyo Benımde 🌸eksık listesı çıkarıyorum
urs61 FatmaZehra06 Bence ilk gebeliği olanlar kasım indiriminden bebek arabası yatak gibi ağır ürünlerini alması çok mantıklıydı.. Kıyafet herzaman alınabilir ama diğer ihtiyaçlar sürekli zamlanıyor…