bebeklerim__ hem de çok, adetimi düzenli oldum çok ağrılı kanamalı geçirirdim onu bile iyileştirdi ilk 11 ay kullandım , bırakınca 3 regl sonra hamile kaldım, sonra ara ara kullandım bi hamilelik denedim bi vazgeçtim en son ikinci hamilelikten önce hap kullandım 2 ay o iki ay hep lekelenme yaşadım bana hap hiç yaramadı iğne çok iyi geldi