Aysegul222 aralığın 15 de 11 aylık olcak ama kalkıp tutunmaya felan çalışmıyor emeklemiyorda oturduğu yerde oynuyor bide yüz üstü yatirinca geri donuyor neden kizlar
Zeyzeyy- Aysegul222 ay benimkide 18 inde 11 aylık olacak aynı emeklemiyor tutunmuyor da sadece yuvarlanıyor 😂😂
papatyakokulugece Aysegul222 emeklemeden yürüyen bebeklerde var daha zamanı var demek ki aceleci olma niye yürümüyo diye kalkınca yürüyünce daha kötü oluyor en iyisi oturması o yururse sen oturmayacaksin tadını çıkarın yürür elbet vakti vardır daha
papatyakokulugece Aysegul222 kızım doğum gününden bir hafta önce yürüdü benim 18 aya kadar normal stres yapma yürür
Zeyzeyy- Aysegul222 bizimki ilk dişlerini de iki hafta önce çıkardı demekki acele etmeden yapacaklar her şeyi canları sağ olsun yavrularımızın 🥰
Aysegul222 Zeyzeyy- bizim de alt dişlerini 2 buçuk hafta oldu cikarali daha ilk dediginix gibi aceleci olmuycaklar🥰
gunesimekardes @“papatyakokulugece”#p38646837bu doğru. Benim kızım önce yürümeyi ogrendi yaklaşık 2 3 ay sonra emeklemeye başladı.