esrayce Mucizemmmmm_ onu yaşadım ben canım yerleşme kanaması dediler 48 saat içinde kendiliğinden geçti eğer uzun sürüyorsa düşük teklikesi var ha birde parcalı parcalı düşüyosa tabi bınlar düşük riski gösteriyor
Mucizemmmmm_ esrayce maalesef geçmedi dünden beri çok kan kaybetim kalkacak gücüm kalmadı bebeğimide büyük ihtimalle kaybetim ama Allah’tan gelen herşeye çok şükür en azından çocuk sahibi olabiliyorum buda bir umut🥺🥺
Mucizemmmmm_ esrayce bu gün ikinci günüm doktora gitim kanda düşmüştür dedi yinede iki üç gün sonra kan ver bakalm dedi
Mucizemmmmm_ esmanur6565 daha çok yeni kese bile oluşmamış 1 hafta 10 günlük falan senin kanaman fazlamı