Kızlar sezaryen ile doğum yapalı 24 gün oldu 3-4 gündür bel kalça bacak ağrısı çekiyorum ekstra kasığımda da ağrım var kabız olmuştum çok ıkındım onunda etkisi olabilir galiba bilmiyorum ama bugün hiç ayağa bile kalkamaz oldum ağrıdan duramıyorum hem bel hem kalça hem kasık hem bacak benim gibi olan var mı ya