medelas1 çok sağolun. Ben size direkt olayı anlatayım biraz uzun. Ben hareket etmiyor diye sağlık ocağına gittim kalp atışını duyayım rahatlayayım diye. Uyandığım gibi eşime söylemeden gittim. Bir gün önce sağa yatıyorum yok sola yatıyorum yok . Gittim kalp atışını duydum 158 ile atıyordu. Gitmişken 2. Doz aşıyı da oldum. Ebe dedi ki yine de burda ultrason cihazı yok için rahat etsin doktora da bi git. Bende eşime söyledim akşam beni acile götür bi baktıralım diye gittik. O arada biraz hareket hissediyorum ama çok nadir nabız gibi. Halbuki göbeğim dalgalanırdı yani. Gittik doktora devlet hastanesine acilden kadın doğuma yolladılar. Doktor baktı Allah Allah 25 haftalık çocuğa 23 hafta dedi ben şaşırdım içten içe neyse buranın cihazı farklı herhalde yanlış ölçüyor dedim. Doktor ultrasonla bakıyor ama kalp atışı var hareket yok 20-25 dk muayene etti dürtüyor falan. Asla o kadar muayene etmezler orda ben hissettim zaten doktorun pek iç açıcı düşünmediğini. Hissetmesem bile ultrasonda elini kolunu oynatıyor olması lazım ama yok. Neyse yatıralım seni izotonik serum verelim dedi çocuğa sıvı gitsin hareketlensin diye, sola yat hareketlerini izle bana kaç kere hareket ettiğini söylersin dedi. Birkaç kere pıt pıt hareket etti 1 saatte ama çok zayıf. Sonra sordu işte söyledim tamam birşey olursa yine gel dedi yolladı eve geldim. Ertesi sabah yine pıt pıt hareket etti çok çok zayıf ama aynı gün karnımda bir tuhaflık hissediyordum. Karpuz yiyince hareketlenir yedim yedim yok. En son o sabahki hareketiydi zaten. Sonra ben eşimi 15.30 gibi işe yolladım ve söylemeden özele gittim arkadaşımla. Kendi doktoruma gittim. Orda kalbinin durduğunu suyunun aşırı azaldığını gelişiminin 12 gün geriye attığını öğrendim. Sonra kıyamet koptu zaten ..