4 haftalıkken başlayan kahverengi akıntım şuan 6+3 hala devam ediyor bazen sadece peçeteye sildiğimde gelirken bazen günlük pede küçük bir halka şeklinde geliyor. Rengi koyu bazen açık kahve. Kırmızılık yok. Kadın doğum acilinde normal korkma dediler ama tedirginim. Randevum 2 aralıkta doktorumun numarası da yok