Dwxx Shrrbld ben kaç kez yaptım kuruma bile çıkartmadı canım, day’s doctor yalancı pozitif veriyor diye okumuştum sanki
Shrrbld agilkaya bat 1 Aralık bugün test yaptım ve silik şekilde çıktı ama yalancı pozitif çıkarıyor diyenler olmuş o yüzden güvenemedim
melike__41 Shrrbld merhaba benimde bat 1 Aralık test yapsam mı yapmasam diye çok düşündüm negatif görücem diye korkuyorum
melike__41 Shrrbld ya benimde iki gündür belim öyle bi ağrıyor ki böyle kuyruk sokumundan yukarı doğru
melike__41 melike__41 bende yarın sabah yapmak istiyorum ama negatif görcem diye çok korkuyorum 1 kalbi durduğu için kürtaj 2 kimyasal gebelik geçirdim
melike__41 Shrrbld forum ana ekranda 3 çizgi var sol üstte ona tıkla sonra fotoğraf yükle de bi siteye gidicen orda da fotoğrafı seç yükle sonra linki kopyalayıp buraya at
edanursk melike__41 bunlar da direkt çıkması gerekiyor demi 5 dkdan sonra çıkanlar kuruma çizgisi mi oluyo
melike__41 Shrrbld Bunda var gibi duruyor bizim sanırım adet günlerimiz aynı benim de 1 aralıkta olmam lazım yarın sabah test yapcam belim 2 gündür çok ağrıyor