Bebeğim 17 haftalık ağır anomalisi var beyni sıvı dolu ve tam gelişmemiş doktorların da bulamadığı bir şey Çapa tıp fakültesine gidiyorum bebek yaşamla bağdaşmadığı için alınma kararı çıktı bebeği doğum yolu ile alacaklar ilk gebeliğin daha önce doğum yapmadım suni sancı vereceklermiş bir de ilaç sanırım rahim açılması için çok korkuyorum bu konuda daha önce tecrübesi olan biri var mı