Dışarısı sıcakken ev serin oluyordu, birde şehire ve eve göre bu durum değişir zaten bebek yeni doğduğu için üşür bianda yazlık kıyafete gecilmez uzun kollu zıbın altına uzun alt giydirebilirsin yada alt üst uzın kollu takım,hastane cıkışıda olabilir..
2.ayına geldiğinde tamamen yaz gelmş oluyor ve biraz daha büyümş oluyor ozmn daha cok yazlık seyler giydirilir.Ona göre yapın alışverişinizi ve 3-6 ay kıyafeti fazladan alın