Aysenurkeser Yarın park yatak alacağım ama kararsız kaldım kullanıp memnun olan önerisi olan var mı bütçem 5 bin tl
birisii16 Aysenurkeser oğlumda elele madre kullanmıştım şimdi kızım için joie roomie aldım biraz daha kücük fiyatları hiç bilmiyorum bi bakın isterseniz
Aysenurkeser birisii16 elele madreden memnun kalmış mıydınız bende onu düşündüm açıkçası ama sanki birisi gece çok ses çıkarıyor sallarken yazmıştı yanlış hatırlamıyorsam
birisii16 Aysenurkeser ben cok memnun kaldım evet ses çıkarıyor diye yazan cok gördüm ama hafif bi hışırtı sesi geliyordu bizde öyle cok rahatsız edici bir ses degildi onun dışında herseyinden cok memnundum sadece daha ufak bisey istediğim için farklı model aldım bu sefer yoksa o boyutta kesinlikle madre derim
Aysenurkeser edannnnur çok bir öneri gelmedi araştırmalarıma göre elele madre ve kanz sleep birde prego sandiego öneriyorlar
edannnnur Aysenurkeser sizinki 15 kiloya kadar benim li 20 kiloya kadar kapasiteli taşırken daha hafif ekstra oyuncakları dahil birde daha yüksek başka fark yok
HandeMine Elele madre ve bonte arasında kalmıştım ben. Daha fazla aksesuarı olduğu için bonteyi tercih ettim. İç yatak olarak da yataş mini twiny aldım. Henüz kurmadık, umarım bebeğim rahat eder :) Yorumları gerçekten çok iyi