zipzipbebek hiç üzülme bende 4 eylülde negatifi aldım birkaç gün sonra yeni merkezle anlaştık baştan başladık, aralıkta tekrar transfer olacağım inşallah düşme düşersek bu gücü tekrar bulamayız. Üzülmemek elde değil maddi manevi ve bedenen çok yorucu bi süreç acını yaşa kalbim seninle canım💐🥰