bgndgd bende epidural normal doğum yaptım, +epidural ücreti oluyor, 2021 yılında 600 TL’ydi, 6 bin olsa değer demiştim, çünkü vajinal muayene yaptıramıyordum, epidural sonrası his olmadığı için rahatlıkla muayene ettirebilmiştim, ve doğumum pozitif ❤️❤️