Benosp Kızlar 28. Haftadayım bugün tetanozun 2. Dozunu vuruldum . Sabah oldum öğlen iyiydim ama suan aşırı Boğaz ağrısı baş ağrısı halsizlik var grip gibiyim yan etki midir acaba yoksa hasta mı oluyorum çok kötüyüm devam ederse doktora gideceğim
betulmommy Benosp bende ilk dozumu oldum 23. Haftamda iki gündür hareketleri cok az bu gün hic hissetmedim
Weenie Benosp ben 23+4 dün oldum kolum çok ağrıyo sanki üstünde 100 kilo var gibi hala ağliyorum bide belden aşağı felç gibi ne zaman geçer😢😢😢
suragungor Weenie kol agrisi bendede oldu 5-6 gunde gecti ki asi yerimde hala sislik var ama belden altiniz neden felc gibi oldu onu anlamadim boyle bir sey olmamali normal degil
Weenie suragungor bilmiyorum 3 gün oldu aşı ilgisi varmı bilmiyorum ama araçtayım şuan acısına ağlıyorum ağlayarak gidiyorum yolda ama neden bilmiyorum 😢
suragungor Weenie allah allah ya belden altiniz nasil felc gibi oldu bunun icin doktora gitseniz aslinda daha iyi olur
btlatsvn Benosp ben de ikinci dozu 27 de olucam beni hiç arayan olmadığı ıcın unutmusum acaba gec mı kaldım dıye dusunuyordum