37+5 hafta hamileyim bebek makat geliş doktorum yarın için anesteziden kan ve ekg yapdırmamı istedi ona göre gün verilecekmiş sezaryana.Bu süreç nasıl oluyor hemen sezaryan günü veriliyormu yoksa dahada takipmi ediliyor? Doktorum 40cı haftaya kadar bebek dönebilir diyorda ya 40 hafta doğumum başlarsa nasıl olucak? İlk hamileliğim hiç bilgim yok çok korkuyorum.Normalde sezaryan 37 38 haftalarda yapılmıyormu?