Byzz61 inşallah dediği gibi ilk seferde tutar sizde de. Süreciniz bilmeden tek aşılamaya yorum yaptım ben sizin durumunuza uyar belki bilemeyiz burda hiç birimiz. Ama doktorunuz aşılama yapmak istediği için baya güzelleme yaparak anlatmış. Çoğu doktor aşılamayla zaman kaybetmek istemez. Bunu ben ve sadece doktorum demiyor. Doktorların 80%i yaparken bile tutma ihtimalinin düşük olduğunu söyler. Ben hatta yapmak istemiştim aşılama doktorum bana bunları anlatıp gereksiz bulmuştu doğal denemeyi önermişti. Hep teşekkür ederim kendisine boşuna uğraştırmadığı için.