piremses34
MedineK_28 daha hazırlamadım doğuma var ama
2 takım gecelik 1 takımda alt üst pijama alacağım. 2 gece kalacağım.
Kalın çorap ve panduf alacağım ben şubat olacağı için üşürüm diye düşünüyorum.
Diş fırçası, macunu, ıslak mendil gibi kişisel bakım eşyası alacağım
Göğüs pompası, göğüs pedi, mama, süt kaşığı
emzirme sutyeni, 3-4 iç çamaşırı
Bebek için,
2 hastane çıkışı, 2 de alt üst takım, 1 isimli foto için takımı, çorap, 2 ince, 2 kalın battaniye, bebek bezi, alt değiştirme örtüsü, popo silme pamuğu
Düşündüklerim bunlar. Sırtımda taşımayacağım fazla olsun eksik olmasın orada o durumda stres yaşamaktansa geri getirilir eve diye düşünüyorum