nuran34 10 gün önce epidural sezeryan oldum. Belden uyuşturdular zaten iğneyi hiç hissetmedim bile bebeğimi de gösterdiler hemen doğum anında çok güzel bir duyguydu zaten hiç bişey hissetmedim bi kaç saat sonra parmak uçlarımı oynatabiliyordum ağrılarım başladı ağrı kesici iğne yaptılar onu da hissetmedim ama ağrım hafifledi uyuşukluk geçti derken hemşire ve personel gelip üzerimi giydirdi hemşire eşliğinde koridorda yürüdüm yeni yürüyen çocuklar gibi dengede durmaktan korktum ama kolay oldu. Odama geçince de sık sık yürüdüm ağrım hafifledi. Ben normal epidural istiyodum ama acil ve erken doğum olduğu için epidural sezaryen oldum psikolojim alt üst olmuştu buna rağmen Korkulacak gibi değildi zaten benim ağrılarımın çoğu da bebeğim küvezde kaldığı için psikolojikti yoksa diğer sezaryen olanlar koridorda rahat rahat yürüyorlardı. 🤷🏻♀️