anneoluyorummm103 Meryem-7927 bana doktorum şekere dikkat edip etmediğini bebek hemen karnıyla şikayet ediyor demişti çok şekerli şeyler meyve ya da karbonhidrat falan mı tüketiyorsun acaba
lavinya90 Meryem-7927 benim de önde gidiyordu. Şeker diyeti yapınca karnı haftası ile uyumlu oldu. Pilav patates meyve beyaz ekmek kesip bir deneyin isterseniz.
Meryem-7927 anneoluyorummm103 meyve yiyoruz evet aslında sekerle hiç aram yok kullanmam bile ilk gebeligimde kızımda bu zamanlar zayıftı geriden gelirdi hatta
Yilmazerabia Merhabalar, benimde öyleydi hatta hala öyle doktor şekerden şüphelendi takip ettim ama bir şey çıkmadı. Anne ve babası yapılı onunda böyle olması normal dedi. 39+3 haftalığım cumartesi doğum nasipse
azlp Meryem-7927 bana da öyle dedi iri bi bebek olabilir dedi suyumda hafif fazlaydı benim tatlı karbonhidrat azalt dedi