rosse16 Kizlar 4 5 gündür çok hazimsizim normalde glutene hassasiyetim var ama dikkat etmeme ragmen yine ne yesem şişiyorum aklıma hep gebelik geliyor ama yeni bitti yumurtlama dönemi napsam bilmiyorum yemek yemeye korkuyorum.
bsraersnn rosse16 karninizin alt kisimlari ağrı var mı hem şişkinlik hem kaşık ağrısı bende de varda 🥺
pengumommy Bende burada bekleyimm sanki kasik karın bölgemde şişlik hazımsızlık var gibi hissediyorum
smyyy95 Ben dün öyleydim adet olacakmışım gibi bir ağrı vardı kasıklarımın altında sertlik vardı sizce gebelik belirtisi olabilir mi